Owner Post Them Follow Dash



Fly Away
Strike Dream;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
Most of my enjoyable moments are written here
Pardon my words

Tagboard


Enjoy reading ^^
xAqilahIzzatix


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Camping


Assalamualaikum. :)

Tak tahu kenapa harini tiba - tiba nak update blog. Mungkin rindu agaknya. Rindu dengan SK Temiang dan semua kenangan dekat situ. Walaupun sekolah tu tak sehebat dan terkenal macam sekolah lain, tapi that school brought a big impact on me. Sekolah tu yang membentuk diri aku yang sekarang. Cikgu cikgu dekat situ, kawan kawan, semualah. Aku bersyukur sebab kenal semua orang dekat situ. 

TADAAAAAA!

((Camping 2013))

Salah satu experience yang aku tak lupa sampai sekarang ialah camping. Terutamanya camping tahun 2012. Tapi gambar camping tahun 2012 tak ada, jadi aku letak camping 2013 je lah. Hehe. Masa tu Amirah, Effa, Syafiqah semua tak boleh join. Jadi, tinggal aku, Fatin, Iffah dengan Lesa je yang aku ingat. Aku, Lesa, Kak Ain dengan Kak Hazirah (tak silap akulah) satu kumpulan. Terus terang cakap ah, aku dengan Lesa selalu sangat satu kumpulan. Math kitorang berdua. Sains pun sama. Senang cerita, selalu satu group ah dengan mek tu. Nasib dia tu pun otak gila gila macam aku. Senang lah masuk.

Camping tu 2 hari 1 malam je. Malam tu aku dengan Lesa berborak sampai pukul berapa entah. Kak Ain dengan Kak Hazirah dah tidur. Tiba-tiba, cikgu suruh keluar khemah. Entah macam mana boleh kantoi dengan cikgu tak tidur lagi. Lepas tu, tengok - tengok budak lelaki ramai kena keluar khemah. Yang perempuan kitorang berdua je. Rupa-rupanya, cikgu ajak makan bbq. Sambil kitorang makan, datang trip kedua. Barulah ada budak perempuan yang lain. Ramai jugaklah yang tak tidur lagi. Tapi tak tahu kenapa aku dengan Lesa je kantoi dulu. Mungkin sebab khemah kitorang depan sekali kot. Lepas dah makan tu, baru sedar yang aku dengan Lesa je tinggal. Yang lain semua dah masuk tidur. First yang datang, last yang balik. Nampak tak betapa kuatnya aku makan tu. Hehe.

Pagi esoknya, bila cikgu suruh bangun, aku dengan Lesa cepat cepat ambil toiletries semua lepastu lari pergi toilet. Malas nak berebut. Orang pertama lah jugak sampai toilet tu siap berlari- lari. Bila ingat balik, kelakar pun ada. Lepastu, pagi lepas solat subuh ada ceramah. Aku dengan Lesa dok tahan je mata ni ha. Tunggu masa nak lelap je. Hehe. Lebih kurang pukul 9 pagi kot, kitorang kena buat sandwich. Sumpah masa tu kelam kabut. Ke hulu ke hilir kitorang dibuatnya. Then, penyampaian hadiah semua lepastu balik. Penat lah jugak. Tapi best. No doubt. 
Nak cerita pasal camping 2013. Tapi nantilah hehe. Sampai sini je entry kali ni. 

Good bye and Assalamualaikum. 
;)

With love,