Owner Post Them Follow Dash



Fly Away
Strike Dream;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
Most of my enjoyable moments are written here
Pardon my words

Tagboard


Enjoy reading ^^
xAqilahIzzatix


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Buntal




Lama dah tak update blog ni. Dah berhabuk dah. *tiup tiup* Hehe. Present youuuuu

Embedded image permalink
My mok, my buntal.

Say hi to patenku sayang. Her birthday just passed abt 7 days ago. Although I hv wished her earlier, but I just thought if I could wished her exactly on that day. Sorry. Kira ni ucapan terakhir lah. Hehe. Few days ago aku memang serabut gila and she was the one who calm me down. Serious susah nak cari kind of friend like this. Dan bila aku dah jumpa, kitorang dah tak satu sekolah. Too late bruh. Tapi kitorang still contact each other.

Aku ingat lagi hari Jumaat haritu call dia dekat sekolah. Tak tahu macam mana boleh teringat number dia. Ingatkan dia dah balik. Masa tu lebih kurang pukul 2 something. Konon acah nak wish happy birthday even lambat sehari. Last-ii, yang jawab akak dia kata otw ambil dia. 

Nah untuk kau : 
 " Terima kasih sebab tahan dengan perangai aku, kekurangan aku, ego aku dan masih kawan dengan aku walaupun perangai aku masyaAllah. Haha. Thanks for being there for me. Sorry i cant be a good friend for you. Just if you need someone, I'll be there for you, always."

Sumpah dah takda idea dah. Semua aku dah all out dekat wc haritu. Hehe. 
That's all from me today (aicewahhh) Haha. Bye and assalamualaikum.