Owner Post Them Follow Dash



Fly Away
Strike Dream;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
Most of my enjoyable moments are written here
Pardon my words

Tagboard


Enjoy reading ^^
xAqilahIzzatix


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

I Love You, Friend.


Bagi aku, persahabatan yang menyebabkan aku tersenyum setiap hari. Orang yang buat aku tersenyum ni lah orangnya. Tadaaa. Nurfatin Nasuha. Dia je yang faham mood aku. Kalau aku senyap satu hari tu, totally tiba-tiba dia pun senyap. Dia faham bila masa aku perlu bersendirian. Dulu, masa darjah empat awal tahun, dia duduk sebelah aku. Memang rapat sangat masa tu. Tapi, masa pertengahan tahun aku tba-tiba bergaduh dengan dia. Sebabnya, aku sendiri tak ingat. Hampir 5 bulan jugak aku gaduh dengan dia. Tapi, sekarang ma sing-masing dah sedar kesalahan. Then, kitorang kawan balik. Tapi, tak macam dulu. Sekarang ni, lagi rapat. Aku sayang dia. Lagu atas tu pun credit untuk dia. No more enemy, but new best friend. ILY FatenNasuha.