Owner Post Them Follow Dash



Fly Away
Strike Dream;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
Most of my enjoyable moments are written here
Pardon my words

Tagboard


Enjoy reading ^^
xAqilahIzzatix


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Aida first GiveAway sempena Ramadhan


Assalamualaikum.
(jawab jangan tak jawab)


Joined. :)

Awak bila lagi?Jom lah. Apa salahnya. Klik banner di atas. Tapi, wajib ikut syarat-syarat dia tau. 

Wahai cik penganjur, ini pertama kali saya masuk GiveAway. Tak ada pengalaman lagi. Jadi saya hanya mencuba nasib. Kalau nasib menyebelahi saya, alhamdulillah. Nanti kalau saya terpilih sebagai pemenang, tolonglah inform saya. Teringin nak menang. Sekian. 

Assalamualaikum.